מה היתרונות של מענה טלפוני אנושי?
צוות מקצועי | 2 באפריל 2022השוואה בין סוגים שונים של מענה טלפוני מצביעה באופן ברור על היתרונות של הקצאת כוח אדם אנושי. על פניו, כל סוג של מענה טלפוני אמור לספק לקהל היעד והלקוחות את אותם פתרונות. אבל בפועל, אין תחליף למענה אנושי שניתן על ידי גורמים מקצועיים. אם נכנסים אל עובי הקורה, רואים באופן ברור מה היתרונות של מענה טלפוני אנושי ומה הערך המוסף שהוא מציע בהשוואה לאלטרנטיבות.
קודם כל, אנשים שיוצרים קשר עם מוקד של בית עסק או חברה תמיד יעדיפו לדבר עם בן אדם אמיתי ולא עם מכונה או משיבון. יתרה על כך, יש סיכוי גבוה יותר שהמעסיקים שעומדים מאחורי כל סוג של מענה טלפוני אנושי יוכלו לשמור על הלקוחות הקיימים ועל המוניטין שלהם. אז מהבחינה הזו, השקעה בתפעול של מוקד מענה טלפוני אנושי היא ללא ספק משתלמת.
איך מפעילים מענה טלפוני אנושי?
הבעיה היחידה היא שאכן קיימים פערי תחזוקה ועלויות בין מוקד של מענה טלפוני אנושי לבין מענה טלפוני אוטומטי או ממוחשב. מצד שני, לא חייבים לגייס לבד את כוח האדם. בין היתר, ניתן למשל ליהנות מכל היתרונות של מענה טלפוני אנושי בשיטה של מיקור חוץ: פשוט משלמים סכום כסף מסוים מדי חודש ומקבלים תמורתו שירות של מענה טלפוני אנושי מחברה שזו ההתמחות שלה.
כאשר הנציגים של החברה החיצונית מקבלים את הפניות הנכנסות אל המוקד הטלפוני, הם עונים בשמו של בית הסק שמשלם על השירות. אז מצד אחד, חוסכים כך בהוצאות ומקלים על האפשרות לשמור על מסגרת התקציב. מצד שני, עדיין מעניקים ללקוחות של בית העסק או החברה את השירות הטוב ביותר שהוא ראוי לו.