מענה אנושי לעסקים
צוות מקצועי | 6 במאי 2016מענה אנושי לעסקים הינו דרך תקשורת עם הלקוחות, בעלת יתרונות רבים
מענה אנושי לעסקים הינו מענה טלפוני בו נציג שירות של העסק עונה על פניותיהם של הלקוחות, והוא מסייע להם בכל תחום בו הם זקוקים לעזרה. מענה זה הינו הפנים של העסק, והוא מגדיר כיצד יראה שירות הלקוחות שלו.
אז מהם יתרונותיו של מענה אנושי לעסקים וכיצד ניתן להפעילו?
- דרך הפעולה: מענה אנושי לעסקים יכול להתקיים בצורות רבות ומגוונות החל ממזכירה העונה על כל פניות העסק וכלה ברשת ענפה של נציגי שירות. רוב בתי העסק מעסיקים מספר נציגי שירות אשר יוכלו להתמודד עם כמות הפניות היומית הממוצעת, ובמידת הצורך נעזרים בשירותיה של חברה חיצונית המספקת תמיכה במענה אנושי לעסקים בשעות העומס או בשעות בהם בעל העסק אינו מעוניין בהעסקת נציגי השירות, כגון בלילה או בסופי שבוע.
- קבלת מענה איכותי: מענה אנושי לעסקים לעיתים נתמך במערכת לניתוב שיחות, אשר מפנה כל אחד אל נציג השירות אשר יוכל לסייע לו בצורה הטובה ביותר. גם ללא מערכת זו, היות ומדובר בשיחה למול אדם אחר, מענה אנושי לעסקים מאפשר לכל לקוח לקבל שירות במגוון רחב של נושאים מנציג שירות אחד, כך שהוא אינו צריך להתמודד עם מערכת אלקטרונית אשר לא תמיד יודעת לתת מענה לדרישותיו.
מענה אנושי לעסקים הינו מענה אישי, אשר מסייע בשימור לקוחות
מענה אנושי לעסקים מסייע בשיפור שביעות הרצון של הלקוחות מהשירות ומבית העסק, ומסייע רבות בשימור הלקוחות לאורך זמן. כמו כן, למענה אנושי לעסקים יתרונות רבים אשר משפרים את שירות הלקוחות, וחוסך ללקוחות התמודדות עם מערכות יעילות פחות כגון מערכות ממוחשבות שונות, אשר עלולות לגרום ללקוח להתייאש מהטיפול בפנייתו.