מה המאפיינים של מענה אנושי לעומת מענה ממוחשב?
צוות מקצועי | 2 באפריל 2022השוואה בין סוגים שונים של מענה טלפוני יכולה לסייע לבעלי עסקים וחברות. המטרה של מענה מן הסוג הזה היא לדאוג שכאשר הלקוחות בוחרים ליצור קשר טלפוני עם העסק או החברה, הם יקבלו את המענה המקיף ביותר. עם זאת, יש הבדל משמעותי בין מענה טלפוני אנושי לבין מענה ממוחשב. למרות שבשני המקרים מדובר על אמצעי טלפוני ליצירת קשר, ההבדל משפיע גם על הלקוחות וגם על בית העסק והחברה.
למידע נוסף על מענה אנושי לחץ כאן.
קודם כל, מענה אנושי טלפוני נחשב אישי יותר. כאשר לקוחות יוצרים קשר טלפוני עם בית עסק או חברה, הם מצפים שבצד השני יהיה בן אדם שעונה להם. אם לעומת זאת המענה הטלפוני הוא ממוחשב או אוטומטי, מאוד יכול להיות שהלקוחות יתאכזבו. כאשר הלקוחות של בית העסק או החברה מתאכזבים, הם בדרך כלל גם לא חוזרים לאותו מקום כדי לקנות שוב פעם את המוצר או את השירות.
מה היתרונות של מענה אנושי טלפוני?
מכל האמור לעיל אפשר להבין גם את היתרונות של מענה אנושי טלפוני לעומת מענה ממוחשב או אוטומטי. בטווח הקצר, המשמעות של מענה אנושי בטלפון היא לקוחות מרוצים יותר. בטווח הבינוני והארוך, מענה אנושי מאפשר לבעלי עסקים להציע שירות תחרותי ועם ערך מוסף. יתרה על כך, בעלי עסקים קטנים יכולים כיום להפעיל מוקד של מענה אנושי טלפוני בדיוק כמו החברות הגדולות.
הדרך להפעיל מוקד טלפוני של מענה אנושי גם עבור בתי עסק קטנים היא לתאם את השירות במודל של מיקור חוץ. המשמעות של מיקור חוץ היא שמשלמים סכום כסף מסוים מדי חודש ותמורתו יש חברה חיצונית שמספקת את השירות, בצורה חסכונית ובעיקר משתלמת ותחרותית.