מי אביבים טלפון
צוות מקצועי | 5 באפריל 2015מה אפשר לעשות עם המוקד הטלפוני של מי אביבים?
המוקד הטלפוני של מי אביבים מפנה את הלקוחות למוקד שירות. נציגי המוקד יכולים לספק מגוון רחב של תשובות לשאלות שונות. עם המוקד הטלפוני של מי אביבים אפשר לבצע פעולות בחשבון, לברר לגבי חיובים או לערוך שינויים. נציגי שירות הלקוחות של חברת מי אביבים עוברים הכשרה ארוכה והם עומדים בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות. תפקידם של נציגי השירות הוא בין היתר לספק ללקוח מידע עדכני בנוגע לחשבון הפרטי שלו. בנוסף, בעזרת המוקד הטלפוני של מי אביבים אפשר גם לבצע שינויים והתאמות בחשבון לקוח עסקי.
יצירת קשר טלפוני עם מוקד שירות הלקוחות של מי אביבים יכולה להתבצע במקביל להשארת פנייה באתר האינטרנט. על מנת לפנות לשירות לקוחות דרך האתר יש למלא טופס דיווח. הפרטים הנדרשים בטופס כוללים פירוט על נושא הפניה, תוכן ההודעה, שם, דואר אלקטרוני ומספר לקוח. מספר הלקוח מופיע על גבי החשבונית החודשית הנשלחת לבית או לעסק. מעבר לכך, החברה ממליצה על הוספת פרטים אופציונאליים כגון כתובת מדויקת, עיר, מיקוד, טלפון, טלפון נייד, פקס ושם ארגון.
למידע נוסף לחץ כאן – מי אביבים טלפון
במה מטפל מוקד שירות הלקוחות?
עם המוקד הטלפוני של מי אביבים אפשר לבצע בירורים בנוגע לחשבונות ותשלומים, או לעדכן את מספר הנפשות בבית על מנת להימנע מחיובים מיותרים. מוקד שירות הלקוחות מטפל בפניות הקשורות להזמנת והעברת מד מים, טיפול באוכלוסיות מיוחדות, הזמנת טפסים, בירור לגבי הפרשי מדידה ועוד. חברת מי אביבים מייצגת את מחוז תל אביב-יפו ולכן קהל היעד הפונה לשירות הלקוחות שלה כולל צעירים, מבוגרים, משפחות וקשישים.
לסיכום, יש הרבה דברים שאפשר לעשות בעזרת המוקד הטלפוני של מי אביבים. הכל תלוי בסוג השירות שרוצים לקבל ובמצב החשבון. לקוחות המנצלים את מוקד השירות בצורה נכונה חוסכים בהוצאות.