מה היתרונות של מוקד שירות ואיך בוחרים אותו?
צוות מקצועי | 2 באפריל 2022המטרה של מוקד שירות היא לדאוג שנציגים ייעודיים יקבלו בשם בית העסק את השיחות הנכנסות מהלקוחות שלו. אם לבית העסק אין מספיק משאבים וכוח אדם לקבל את השיחות בעצמו, סביר להניח שהוא ירצה לעשות את זה באמצעות מוקד שירות ייעודי. יתרה על כך, הפעלה של מוקד שירות גם מוכיחה את עצמה מבחינת ההתאמה שלה לדרישות של קהל היעד ולאופן שבו העסק פועל מול המתחרים.
למידע נוסף על מוקד שירות לחץ כאן.
היתרון של מוקד שירות הוא שניתן לתכנן אותו לפי הצרכים של בית העסק. אפשרות אחת למשל היא לשלם במיקור חוץ על מוקד שירות באופן חלקי בלבד, כמו למשל אם רוצים לחזק את כוח האדם בתקופות עמוסות. מנגד, אפשרות אחרת היא להשתמש מלכתחילה ביתרונות של מוקד שירות באופן מלא, מסביב לשעון ועם זמינות 24 שעות ביממה.
איך בוחרים מוקד שירות?
התנאי היחיד לניצול כל היתרונות השונים של מוקד שירות הוא לבחור אותו בצורה מושכלת ונכונה. על מנת ליהנות מהיתרונות של המוקד, צריך למשל לבדוק כמה הוא עולה ומה בדיוק כולל המחיר. לאחר מכן, ניתן להיכנס אל עובי הקורה ולהשוות בין החברות שמציעות את השירות הזה על פי המלצות. את ההמלצות על מוקד שירות יכולים בעלי עסקים לקבל מקולגות, באתרי האינטרנט או אחרי התייעצות עם בעלי מקצוע.
חוץ מזה, בעלי עסקים צריכים לזכור שהקצאה של מוקד שירות עבור הלקוחות היא למעשה חלק מכרטיס הביקור שלהם. המשמעות היא שממש לא כדאי לנסות לחסוך בהוצאות אם רוצים להקים מוקד שירות ולנצל את היתרונות שלו. במקום זה, מתייחסים למוקד בתור השקעה ומשדרגים אותו עם כוח אדם מיומן, מקצועי וכזה שמבין את חשיבות התפקיד.