אורנג שירות לקוחות
צוות מקצועי | 3 בנובמבר 2013אורנג שירות לקוחות אינטרנטי
אם אתם תוהים מי היא חברת הסלולר הפופולארית בישראל, הרי שזו היא ללא כל צל של ספק חברת אורנג. מעצם היותה אחת מן החברות המובילות בתחום התקשורת הסלולארית בישראל אורנג מחוייבת למתן השירות הטוב ביותר לכל קהל הלקוחות שלה, בין אם מדובר על לקוח פרטי ובין אם מדובר על לקוח עסקי כזה או אחר. אין זה סוד כי שירות לקוחות הוא למעשה הבסיס המנהלתי לקיום החברה מעבר לתשתית הטכנולוגית החייבת להיות כל הזמן מעודכנת. אורנג מודעת לחשיבות של שירות הלקוחות, ולעובדה כי ככל ששירות זה יהיה יעיל ומהיר יותר, כך יצטרפו אליה לקוחות רבים יותר ויהיו פחות בקשות לניתוקים. שירות הלקוחות של אורנג מחולק לכמה אגפים וביניהם שירות טלפוני, שירות אינטרנטי ושירות פיזי אשר ניתן בנקודות המכירה של אורנג ברחבי הארץ.
למידע נוסף בנושא לחץ כאן – אורנג שירות לקוחות
שירות לקוחות אינטרנטי
בעמוד הבית של אורנג באינטרנט ניתן למעשה לקבל את כל השירותים הנחוצים ללקוח החל מהפנייה למוקדי שירות טלפוניים, הפנייה לשירות הלקוחות בפייסבוק וכדומה. אחד מן השירותים הניתנים ישירות באינטרנט הוא שירות צ'ט און ליין אשר מעניק מגוון רחב של שירותים. השירות הוא זמין ונוח והוא ניתן ישירות על ידי נציג אורנג צ'ט. בין שירותי הצ'ט ניתן לקבל את הדברים הבאים:
- מוקד פיננסי לבירור חשבוניות חודשיות ושירות כללי
- מוקד תמיכה לתפעול ותמיכה של מכשירים סלולאריים
- מוקד בינלאומי הכולל גם הכנת הנוסע לקראת הנסיעה לחו"ל
- מוקד DATA לסנכרון הסמארטפון עם המחשב
המוקד עומד לשרות הלקוחות בימי השבוע בין השעות 8:30 ועד 19:00 ובימי שישי וערבי חג בין 8:30 ל 12:30.
אורנג שירות לקוחות עושה כל מאמץ על מנת שלקוחות החברה יקבלו את השירות המהיר והיעיל ביותר. ריבוי הלקוחות גורם לעיתים לזמני המתנה גדולים מהמתוכנן, אך הציוד המשוכלל העומד לרשות החברה מבטיח כי ברוב המקרים יהיה השירות מהיר ויעיל. מוקדני החברה עוברים הכשרה מקצועית על מנת לתת את השירות המילולי הנעים והאדיב ביותר. במידה ויש לכם תלונות לגבי השירות תמיד ניתן לפנות למחלקת תלונות הציבור לקבלת עזרה.