שירות הלקוחות הארצי של סלקום
צוות מקצועי | 13 באוגוסט 2014התפקיד של שירות הלקוחות הארצי של סלקום הוא לתת שירות ללקוחות החברה או למתעניינים. סלקום מעמידה לרשות צרכנים חדשים וותיקים של מכשירים סלולריים מגוון שירותים אשר ניתנים דרך שירות הלקוחות של החברה. עבור מי שמעוניין להצטרף לחברה, שירות הלקוחות של סלקום יציע מגוון מסלולים, מכשירים והטבות מיוחדות שמומלץ לשמוע עליהן. עבור לקוחות ותיקים תציע סלקום שירות לקוחות בנושאים של מעבר בין מסלולים, עזרה בתפעול המכשיר הקיים וכמובן החלפת מכשירים ומעבדות תיקונים.
שירות לקוחות פרונטלי
לחברת סלקום שירות לקוחות ארצי הכולל מספר מרכזים אשר פזורים לאורכה ולרוחבה של המדינה. המטרה של השירות הוא לתת מענה לכל צורך של הלקוחות או המתעניינים להצטרף לשירותים. נציגי שירות שמחים לעזור בכל שאלה כמו למשל שאלות על חיובים, מעבר מסלולים ואפילו מידע לנוסעים לחו"ל. עבור מי שמעדיף לראות את נציג השירות כל שעליו לעשות הוא להיכנס לאחד המרכזים ולהיענות על ידי נציג שירות.
שירות לקוחות טלפוני
סלקום מעמידה לרשות לקוחותיה ולרשות מתעניינים להצטרפות לחברה מוקד שירות טלפוני אשר מאוייש במשך שעות רבות ביממה. בשירות הלקוחות הטלפוני ניתן להגיע בדיוק למוקד הנדרש על ידי הפניית המקשים ובחירת הקטגוריה הנכונה. הפניה זו נועדה לתת ללקוח את השירות הטוב והמהיר מהחברה. כאשר מתקשרים למוקד הטלפוני ועושים הפניה לשירות המבוקש מגיעים בדיוק לנציג המומחה בבקשה וכך חוסכים מעבר בין נציג אחד לאחר.
תיקוני מכשירים
בכל מרכז שירות לקוחות של סלקום ניתן למצוא מעבדת שירות תיקונים. המעבדה יכולה לשרת את לקוחות החברה בין אם המכשיר נרכש דרכה או לא. בטרם השימוש בשירות התיקונים של החברה ניתן תמיד להתקשר אל שירות הלקוחות הטלפוני של סלקום ולבדוק האם זו תקלה שניתן לטפל בה בעזרת הנחיות טלפוניות.