קול סנטר
צוות מקצועי | 13 באוקטובר 2012מה היא מערכת קול סנטר ?
כל עסק זקוק לכלים שונים אשר יסייעו לו לתפעל את עצמו בצורה הטובה ביותר הן מול קהל לקוחותיו והן מבחינת תפעול פנים ארגוני. חלק מהעסקים זקוקים למשל למערכת שתנהל להם את מרכזית הטלפונים שלהם. אחת מהמערכות המרכזיות והפופולריות ביותר לכל עסק הנדרש לניהול מרכזיה מורכבת, היא מערכת קול סנטר. כל החברות לייעוץ תקשורת ממליצות על מערכת זו, אשר יודעת גם להתממשק עם סוגי חומרה שונים של מערכות מרכזיה. אז מה יש במערכת שהופך אותה לפופולרית כל כך ? חשוב להבין שבעוד שבעבר המערכת נתפשה ככזו המתאימה בעיקר לארגונים גדולים, הרי שהיום גם עסקים קטנים עושים בה שימוש .
הממשק שנותן לכם מידע
אולי היתרון המרכזי יבותר של מערכת קול סנטר הוא היכולת שלה להתחבר למערכות CRM ( מערכות לניהול פניית לקוחות ) וכן לספק לכם מידע סטטיסטי על השיחות השונות. הדבר מאפשר לכל ארגון להתייעל ולהשתפר לאורך זמן. תוכלו לקבל מידע על משך זמן השיחה, לבדוק חתכים של אזורים שהתקשרו, לקבל התראה בזמן אמת על עומס שיש על המרכזייה, ועוד נתונים רבים ומועילים .
ניתוב גיאוגרפי חכם
מערכת קול סנטר מאפשר לכם היום לנתב גם את השיחות באופן חכם, זאת תוך שימוש בטכנולוגיית Voip ) Voice over IP (. טכנולוגיה זו מאפשרת בעצם לבצע ניתוב חכם של המתקשר אל מוקד ארצי מסוים. המערכת מזהה מראש את המיקום הגאוגרפי של המתקשר, וכך מקשרת אותו למוקד הפנוי ביותר. המערכת מנטרת באותו רגע נציג פנוי או לכל הפחות כמה שפחות עמוס – ומעבירה אליו את המתקשר .
ניהול על המסרים
יתרון חשוב ומשמעותי נוסף של קול סנטר הוא היכולת שלה בעצם לנהל את כל דרכי התקשורת בעסק שלכם. קול סנטר יכולה להתריע בפניכם לא רק על שיחות טלפון נכנסות – היא גם יכולה להעביר לכם הודעות SMS, הודעות דואר אלקטרוני פקס וכיוצא באלה. כמובן שהדבר גם עובד בכיוון השני והמערכת יכולה להוציא את ההודעות הללו בהתאם .