פייפאל
צוות מקצועי | 13 ביולי 2010פייפאל – פיתרון באיכות גבוהה
ניתן כיום למצוא את שירות הסליקה של פייפאל במגוון אתרים מכירתיים. מחקרים מראים כי האפקט של הטמעת השירות הזה הוא חיובי ביותר. אחוז נטישת הגולשים בדפי נחיתה עם סליקה של פייפאל נמוך בצורה משמעותית מהממוצע בענף (מדברים על 40% בערך).
כיום יותר ויותר אנשים קונים באינטרנט, במיוחד בארה"ב. זה קשור בין השאר לתרבות הצרכנית בכל מדינה ולסוג המוצרים. יחד עם זאת, הרבה גולשים עדיין חוששים להקליד את מספר כרטיס האשראי שלהם באתרי אינטרנט. מבחינה זו, השירות של פייפאל חולל מהפיכה והוכיח עצמו כאמין ביותר. אם בעבר השירות הנוח הזה היה זמין רק עבור אתרים בחו"ל, כיום חברת פייפאל מספקת אותו גם עבור אתרים בארץ.
שיפור יחס ההמרה
רבות נכתב על בניית דפי נחיתה יעילים ועל הדרכים לשיפור יחס המרה. נקודת המוצא שלנו חייבת להיות כזו: "המוטיבציה של גולשים לבצע פעולות שונות נמוכה". האתגר שלנו כבעלי אתרים הוא ליצור עבור הגולשים את המסלול הנוח, הנעים והמהיר יותר עד לרכישת המוצר.
אז קודם כל אנו דואגים לכותרות ברורות שממקדות את הלקוח. לאחר מכן אנו דואגים שהעיצוב ישדר רצינות ואיכות. בשלב שלישי אנו דואגים לתוכן איכותי בדף הנחיתה, כולל שימוש במושגים שמפעילים את הלקוח ("קנה עכשיו…"). העניין הוא שהשלב הסופי הוא הקריטי ביותר.
שלב הסגירה
כמו בשיווק מסורתי, חשוב מאד לדעת לסגור עסקה. לקוחות באינטרנט סוגרים עסקאות באמצעות חברת הסליקה. השירות והמוניטין של פייפאל מאפשרים לכם להשלים את תהליך המכירה בצורה חלקה וזורמת. מחקרים מראים שלקוחות נתקעים פעם אחר פעם בדיוק בשלב הזה. כלומר לקוחות מבצעים את כל שלבי הקנייה וברגע האחרון מתחרטים. האמינות של פייפאל היא כמו תעודת ביטוח עבור הלקוחות.
היתרון הגדול של פייפאל
בד"כ אין ללקוחות הרבה סבלנות והייתרון הגדול של פייפאל הוא מהירות תהליך הקנייה. רכישה באמצעות פייפאל חוסכת זמן יקר של מילוי פרטים אישיים, כתובת מייל, כתובת פיסית, מספרי טלפון ומספר כרטיס האשראי. זו הסיבה המרכזית לכך שהשירות הזה מעלה בצורה דרמטית את יחס ההמרה בעמודי המכירה.
דגשים אחרונים
שימו לב שעל אף הייתרונות הרבים של פייפאל, עדיין חשוב להקפיד על כל אותם דגשים לבניית דפי נחיתה. חשוב בין השאר לעשות שימוש נכון בכלים שמחזקים את הביטחון של הגולשים באתר ובחברה שעומדת מאחוריו.