מרכזיה לעסקים
צוות מקצועי | 25 באוקטובר 2012
בדרך לבחירת מרכזיה לעסקים חדשים
קשר רציף עם לקוחות החברה ואספקת שירותי תקשורת מתקדמים לעובדי החברה, חשובים ביותר להצלחתו של כל עסק בכל תחום שהוא. זה הופך את מרכזיית התקשורת לליבה הפועם של כל חברה, לא משנה מה גודלה, וחשוב, אם כך, לדאוג לרכישת מרכזיה איכותית אשר תשרת את העסק שלכם בצורה הטובה ביותר ולאורך זמן רב .
מה היא מרכזיה לעסקים וממה היא מורכבת ?
מרכזיה לעסקים היא הפריט החשוב ביותר בהתנהלות היום יומית של כל עסק, לא משנה מהו תחום פעולתו. הפעילות התקשורתית של מרכזיה לעסקים אחראית על עבודה פנים וחוץ ארגונית שוטפת וההשקעה ברכישת מרכזיה לעסקית, היא השקעה לטווח ארוך. מרכזייה אחראית בין השאר גם על החיבור של כל השלוחות של הארגון ( גם אלה שאינם ממוקמים באותו המקום ) עם כל קווי החוץ, אותם היא מחברת עם קווי התקשורת שמחוברים לרשת התקשורת הציבורית .
ככה עושים אפיון צרכי העסק לפני רכישת מרכזיה לעסקים
הכנת אפיון הצרכים של החברה חשובה מאוד ויש להכינו לפני הפניות לחברות השונות. על מנת לעשות זאת עליכם לבדוק :
אודות כמות הסניפים הדרושים לחיבור באמצעות אותה המרכזייה .
אודות כמות קווי החוץ שיש בהם צורך .
האם יש צורך ברצף מספרי שיאפשר חיוג ישיר פנימה .
מהי כמות השלוחות הפנימיות ומה צריך להיות הסוג של כל אחת מהן .
האם יידרש שירות מסרים מאוחדים על מנת לקבל את ההודעות הקוליות ואת הפקסים ישירות למייל .
מהן אפשרויות התמיכה והאם ישנו צורך במערכת לניהול תורים .
האם יש צורך במערכת בקרה ורישום של השיחות .
שירותי תמיכה ומימון עבור מרכזיות לעסקים
מכיוון שמדובר על רכישה לטווח ארוך, מאוד חשוב לבדוק את יציבותו של הספק שממנו רוכשים מרכזיה לעסקים. חשוב לא פחות לבדוק אודות יציבותו של ספק השירותים עבור המרכזייה. בנוסף, ניתן לרכוש היום מרכזיה בשיטת ליסינג עם אחריות, כאשר שירותי התיקונים והתמיכה יכללו במחיר העסקה .