מרכזיה וירטואלית
צוות מקצועי | 9 ביולי 2013שירותי מרכזיה וירטואלית
לאחרונה נשאלת לא מעט השאלה מדוע שירותיה של מרכזיה וירטואלית מהווים פתרון אידיאלי עבור עסקים רבים כיום? אין כל צל של ספק כי מרכזיה וירטואלית נחשבת למתקדמת בעולם בעידן של היום בשל סיבות רבות ומגוונות. היא תוכל לספק שירותי מרכזיה עם פונקציות מתקדמות ביותר, ללא כל צורך בהשקעה בתחזוקה ובציוד כזה או אחר, מה שמוזיל משמעותית את עלות הרכישה והאחזקה שלה ללא כל צל של ספק. מערכת זו תוכל לספק את הצרכים התקשורתיים הקריטיים עבור הארגונים המודרניים של ימינו בצורה הטובה ביותר.
עדכון גרסאות חדשות
מרכזיה וירטואלית חדשנית תדאג שכל תכונה חדשה שתפותח, תעודכן אצלה מיד, ותבוא לידי ביטוי בתקשורת הטלפונית של העסק שלך. מיד לאחר פיתוח תכונות חדשות – הן מותקנות במערכת המרכזייה, תוך שהלקוחות נהנים מיידית ללא צורך בהשקעה נוספת לטובת השדרוג הרציף ולאורך הזמן. לגבי התשלום – הרי שמדובר בתשלום חודשי, המתאים למספר השלוחות. בכל רגע נתון אפשר להפחית או להגדיל את מספר השלוחות עליהן העסק משלם.
צמצום עלויות
מרכזיה וירטואלית תביא בסופו של דבר לצמצום עלויות התקשורת בעסק שלך. תקשורת האינטרנט (IP) מוזילה משמעותית עלויות חודשיות, זאת לעומת פתרון קווי הטלפון והמרכזייה המסורתיים. בענייני תקשורת פנימית, הרי שהשיחות מתקיימות בתוך ענן – הן חינמיות, עובדה שתביא לירידה דרמטית בעלויות התקשורת שבין עובדי החברה, וכן בין עובדים מרוחקים ובין הסניפים השונים של החברה. מרכזיה וירטואלית טובה, תביא לשיפור היצרנות והיכולת לשיתוף פעולה אשר בין עובדים מרוחקים. היא עושה זאת על ידי יצירה של סביבת עבודה חסרת גבולות מוגדרים. בנוסף לכך, לקוחות החברה יוכלו להשתמש במרכזיה כדי להגיע לעובדים מרוחקים, כשהם אינם תלויים במקום הפיסי בו נמצא העובד.
החלטה אחראית
מרכזיה וירטואלית ראויה באמת, תהיה אחת ההחלטות האחראיות ביותר שתוכל לקחת, כבעל עסק המשרת לקוחות. אפילו באם העסק שלך יעבור למשרד אחר, הרי שמעברים אלו יוכלו להתבצע בקלות, גם מבחינת העברתה של המרכזייה. מה שיש לעשות, זה לנתק את המכשיר, כמה פשוט, ולחברו לרשת האינטרנט של המשרד החדש.