מענה טלפוני
צוות מקצועי | 11 באוקטובר 2014מענה טלפוני הוא שירות אשר מיועד לעסקים קטנים או גדולים כמו גם עמותות וארגונים. השירות של המענה הטלפוני הוא שירות אנושי. השיחות של העסק מפנות את המוקד בו יושבים אנשי שירות אמיתיים שיכולים לתת ללקוחות מענה מסוגים שונים. המענה יכול לקבל את השיחות הנכנסות של העסק, להעביר הודעות, לתת תמיכה, לקבוע פגישות ואפילו לבצע מכירות. מומלץ מאד לכל בעל עסק עמוס, לכל ארגון או חברה לבדוק את השירותים השונים של המענה על מנת לבחון כיצד יוכלו לשדרג את הפעילות שלהם.
הצורך של העסק
לעסק עצמו יש צורך לתת ללקוחות שלו מענה. המענה מתבטא בדרכים שונות ואחת מהן הוא מענה טלפוני. לקוחות חדשים מתקשרים כמתעניינים בשירות ואם הם לא יקבלו מענה מידי הם יפנו לעסק הבא. לקוחות קיימים מצפים לקבל תשובות שונות או לפחות לדעת שיחזרו אליהם בקרוב. אם אתם רוצים לשדרג את השירות שלכם או להתייעל, מומלץ שתבררו אודות מענה טלפוני ותבררו על איזה צורך השירות יכול לענות לכם.
להרוויח יותר
באמצעות מענה טלפוני אתם יכולים להרוויח יותר. אתם יכולים להשתמש בשירות של קבלת הודעות ובכך לא לפספס אף שיחה. אתם יכולים להרוויח מכך שתשימו מענה טלפוני שיודע גם לבצע מכירות ואתם יכולים להיות זמינים ללקוחות שלכם גם כשהעסק סגור. המטרה של המענה האנושי היא לתת שירות מצוין ללקוחות שלכם וכמובן גם לעסק עצמו.
לא רק לעסקים
לא רק עסקים עושים שימוש במענה הטלפוני האנושי. מענה טלפוני משמש קליניקות, עמותות וארגונים רבים. אם למשל העמותה רוצה לתת מענה אנושי למתקשרים בכל שעה, היא לא חייבת להעסיק כוח אדם פנימי, היא יכולה לקבל שירות ממקור חוץ ולהיות זמינה עבור המתקשרים השונים כל היממה.